Guraso agurgarriak:

Jakin arazten dizuegu ordaindu duzuen kuotaren ordain-agirian "jaulkitzailaren izenean" COMEDOR ELGOIBAR ARREITU azaltzen dela.   Kutxak izandako arazo batengatik sortutako okerra konponduta dago eta helbideratutako kuota behar den bezala EGUZKITZA BHIko kontuan agertzen da.

Besterik gabe,

ZUZENDARITZA.

OOG-AK BERRITZEKO PROZESUA

Nortzuk osatzen duten Eskola Kontseilua
Ikastetxean parte hartzen duten sektore guztien ordezkariek osatzen dute, hau da, guraso edo tutore, irakasle, zerbitzuetako pertsonala, udala eta zuzendaritza taldea.

Zeintzu diren Eskola Kontseiluaren betebeharrak
Beste betebeharren artean Eskola Kontseiluaren zereginak hauek dira: ikastetxean aritzen diren erakunde guztien partehartzeko baliabidea izatea, ikastetxean egiten diren ekintza orokorrak onereztea, administrazio eta irakaskuntza alderdietan, zuzendaria hautatu edo ezeztatzea edota instalakuntza eta materialaren berrizketa bultzatzea.

Eta ordezkarienak
Ordezkarien betebeharren artean egongo ziren familien proposamenak Eskola Kontseiluari jakinaraztea, Kontseiluaren erabakiez informatzea eta gai garrantzitsuak sortzekotan informazio bilerak konbokatzea.

Nortzuk aukeratuko duten
Ikastetxeko ume bakoitzaren bai ama,bai aita eta bai tutorea hautesle dira.

Nortzuk diren hautagai
Hauteskunde Batzordeari izena ematen dion eskolako edozein guraso eta tutore (familia berekoak badira ere) ordezkari gisa aukeragai izan daiteke. Batzordeak hautagai aurkeztutako gurasoen izenen zerrenda osatuko du.

OOG BERRITZEKO EGUTEGIA

OOG DEIALDIA

2016-10-25

OOG DEIALDIA

ORDEZKARITZA ORGANO GORENA  OOG

Irunen 2016ko urriaren 21an

Jakinarazten dizuet datorren urriaren 26an, asteazkena, 17:00etan, DUNBOA BHIko OOGa bilduko dela.

ORGANO MAXIMO DE REPRESENTACION OMR

Irún, 21 de octubre de 2016

Pongo en su conocimiento que el próximo 26 de octubre, miércoles, a las 17:00h. , se reunirá el OMR de EGUZKITZA BHI.

AMPA BIDEGORRI BLOGA

BAIKARA

(GIPUZKOAKO IKASLEEN GURASOEN FEDERAZIOA)

BAIKARA